Krathum BaenBagaimana untuk memilih pengubah kuasaAdakah ketebalan industri semakin lemah?

  • masa pelepasan:2023-12-28 16:12:58
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:259
  • Penerangan pantas:

    Krathum Baen, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesa

Kandungan artikel
Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Kilang pengubah kuasa

Krathum BaenDengan Vietnam dan Malaysia, projek percubaan penghantaran UHV pertama China, China Transformer Corporation telah memasuki penerbangan dalam trend pembangunan. Gred tensi dan volum komoditi tertinggi pertama di dunia, menguasai kedudukan teknikal utama trend s pembangunan industri. Selain itu, ia telah mempromosikan peningkatan dan kesempurnaan terus menerus teknologi pengubah tensi rendah.

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

KondoaProses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

Untuk pemasangan tongkat kilat,Krathum BaenPenukar jenis kering 500 KVA, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kerosakan mesin dan peralatan dll.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.


Krathum BaenBagaimana untuk memilih pengubah kuasaAdakah ketebalan industri semakin lemah?



Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Sistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK], perisian sistem automatik memulakan penggemar sentrifugal untuk pendinginan; Apabila suhu pembuluhan adalah sebanyak [UNK], perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.

Dari penampilan jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering,Krathum BaenHow much is the 2000 box transformer, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Kesehatan dan KesehatanPengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip, membersihkan kotak perlindungan air porcelain, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, memeriksa dan ketat nod, mengisi minyak dengan minyak kurang, memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas,Krathum BaenPengubah kuasa tambang Ks11, dll.

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Krathum BaenLupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

KrathumBaenMaklumat produk lain
  • QiqiharBerapa harga pengubah 2000kVAUntuk berkongsi dengan anda bahawa masalah yang dihadapi semasa

    QiqiharBerapa harga pengubah 2000kVAUntuk berkongsi dengan anda bahawa masalah yang dihadapi semasa

  • Castellammare di StabiaPlatform angkat hidraulik lajurCara mengambil langkah untuk perusahaan berska

    Castellammare di StabiaPlatform angkat hidraulik lajurCara mengambil langkah untuk perusahaan berska

  • Castellammare di StabiaJenis bergerak hidraulik paksi naikBerapakah penggunaan bahan api anti karat

    Castellammare di StabiaJenis bergerak hidraulik paksi naikBerapakah penggunaan bahan api anti karat

  • XigangJembatan boarding mudahPenggunaan dan pilihan

    XigangJembatan boarding mudahPenggunaan dan pilihan

  • XigangAutomatic aluminum alloy lifting platformAnalisis sebab-sebab penurunan jumlah penjualan

    XigangAutomatic aluminum alloy lifting platformAnalisis sebab-sebab penurunan jumlah penjualan

  • XigangMesin pembukaan hidraulikSebut harga tetap stabil

    XigangMesin pembukaan hidraulikSebut harga tetap stabil

  • Bandar WenzhouBerapa harga pengubah kotak 250kVAEmpat tahap teknologi yang manakah merupakan empat s

    Bandar WenzhouBerapa harga pengubah kotak 250kVAEmpat tahap teknologi yang manakah merupakan empat s

  • LiegePlatform angkat hidraulik lif bergerakTerus berusaha mendapatkan produk berkualiti tinggi

    LiegePlatform angkat hidraulik lif bergerakTerus berusaha mendapatkan produk berkualiti tinggi

  • segera:Peringatan: Maklumat Krathum BaenBagaimana untuk memilih pengubah kuasaAdakah ketebalan industri semakin lemah? memberi anda Krathum BaenBagaimana untuk memilih pengubah kuasaAdakah ketebalan industri semakin lemah? oleh syarikat kami, perkhidmatan Krathum BaenBagaimana untuk memilih pengubah kuasaAdakah ketebalan industri semakin lemah? dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Krathum BaenBagaimana untuk memilih pengubah kuasaAdakah ketebalan industri semakin lemah?, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Krathum BaenBagaimana untuk memilih pengubah kuasaAdakah ketebalan industri semakin lemah?. Krathum BaenBagaimana untuk memilih pengubah kuasaAdakah ketebalan industri semakin lemah? di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Krathum BaenBagaimana untuk memilih pengubah kuasaAdakah ketebalan industri semakin lemah?, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!